#1 2014-02-28 22:25:15

Haien

Administrator

Zarejestrowany: 2014-02-27
Posty: 23
Punktów :   
Shieny: 0
Honor: 10

Regulamin

Regulamin


Regulamin ogólny



1. Rejestracja na forum nie wymaga potwierdzenia, aczkolwiek w wypadku zapomnienia hasła należy mieć działający adres e-mail.
2. Nikomu nie podawaj swojego hasła. Broń swoich danych.
3. Nie oddawaj konta. Jeżeli już masz zamiar oddać komuś konto, to niech ta osoba sama się zarejestruje, a twoje konto zostanie usunięte lub oznaczone jako "Odeszły/a".
4. Staraj się nie wpisywać przy rejestracji żadnych znaków specjalnych do loginu, typu "$", "@" czy "#" i innych. Nazwa użytkownika zawierająca takie lub podobne znaki jest niedozwolona. Każdy użytkownik posiadający taką rangę zostanie natychmiast poproszony o zmianę jej.
5. W nazwie użytkownika nie mogą też znaleźć się cyfry, np. Czarna135. Cyfry będą kasowane, niezależnie gdzie będą umieszczone - czy na początku, czy w środku, czy na końcu loginu.
6. Usunąć konto można tylko poprzez spędzenie przynajmniej miesiąca na forum, będąc oczywiście aktywnym!
7. Każdy jest człowiekiem, dlatego nie wolno obrażać innych ani ich wyzywać.
8. Wulgaryzmy na forum są całkowicie zabronione!
9. Pamiętaj, administrator ma zawsze rację. Gdyby jednak się mylił, wytłumacz mu to spokojnie. Wszelkie krzyki (PISANE CAPS LOCK'IEM ALBO ZAKOŃCZONE TYSIĄCAMI WYKRZYKNIKÓW!!!!!!!!!) będą karane OST'em.
10. Na forum dbaj o ortografię i styl. Pisz też poprawnie językiem polskim. Jeżeli nie wiesz jak napisać dany wyraz - od tego jest słownik. Każdy kolejny post, w którym będą tysiące błędów będzie karany ostrzeżeniem, a może nawet dojść do bana.
11. Każde wykroczenie to krok do bana na forum - kilkudniowego, miesięcznego, rocznego a nawet wieczystego czy na IP.
12. Na forum nie wolno spamować. Więc wszystkie gry typu "Uderz głową w klawiaturę" lub "Uderz łokciem w klawiaturę" są zakazane.
13. Linki do stron erotycznych, zachęcających do przemocy, picia alkoholu, palenia papierosów czy też używania wulgaryzmów mogą skończyć się banem na rok a nawet i na wieczność (dochodzi do tego ban na IP).
14. Podszywanie się pod ekipę jest całkowicie zabronione. Grozi za to kara w postaci bana na miesiąc/rok, w zależności od wykroczenia.

Regulamin awatarów



1. Awatar jest obrazkiem, który nie może przekroczyć szerokości 200x250 pixeli.
2. Nie może on przedstawiać scen:
- erotycznych,
- zachęcających do palenia czy picia
Nie może też zawierać scen, gdzie się biją czy używają wulgaryzmów.
3. Awatar powinien przedstawiać Twoją postać. Jeżeli chcesz, by było to coś innego niż twoja postać, np. smok, zwróć się z tym do administratora.
4. Awatar nie musi być dokładnej wielkości (200x250 px).
5. Jeżeli osoba nie ma ochoty nosić awatara przedstawiającego jej postać, a nie spytała się administratora o pozwolenie i ma awatar czegoś innego niż jej postać - jest OST bez zastanowienia.
6. Za niepodanie Autora/ki awatara też poleci OST.

Regulamin fabularny



1. Twoja postać musi być istniejącym gatunkiem.
2. Skrzydła, rogi itp. są niedozwolone.
3. Login jest imieniem Twojej postaci, dlatego (kilka punktów wyżej) jest zakazane używanie znaków specjalnych czy też liczb.
4. Post powinien składać się z kilku zdań rozbudowanych. Posty typu "- Cześć! - powiedział lew." lub "- Hej! *Powiedział lew.*" nie mogą pojawić się w RPG. Jest to uznawane za spam.
5. Nie zmieniaj za często postaci. Maksymalna ilość zmian postaci wynosi 3.
6. Zabijanie postaci innych jest zabronione. Co innego, gdy właściciel wyrazi zgodę. Należy jednak pamiętać, że gdy wyrazisz zgodę na zabicie Twojej postaci, a ktoś ją zabije, pozostały Ci tylko 2 szanse zmienienia postaci.
7. Kiedy postać odchodzi, trzeba wyjść nią ze wszystkich działów i odejść.
8. Jeżeli postać nie usłyszała czegoś (sama widziała, usłyszała od kogoś), nie może o tym wiedzieć, nawet jeśli ty jako użytkownik o tym wiesz.
9. Można przebywać jedną postacią w max. trzech miejscach jednocześnie. Kiedy użytkownik chce zmienić postaci miejsce, w którym będzie pisał dalej jako swoja postać RPG, musi najpierw wyjść z działu, w którym aktualnie jest.

Regulamin multikont



1. Można mieć maksymalnie 2 konta.
2. Jeżeli stworzyłeś kolejne konto, umieść w sygnaturze każdego z nich login swojego drugiego konta.
3. Postacie z jednego i drugiego konta użytkownika nie mogą być ze sobą w jakikolwiek sposób spokrewnione.
4. Jeżeli jedna postać coś wie, druga nie może (chyba, że od kogoś się dowiedziały jednocześnie/każdej postaci powiedziała inna postać).
5. Na każdym koncie postać można zmienić max. 3 razy.
6. Jeżeli pragniesz posiadać więcej niż 2 konta, skontaktuj się z administratorem tego forum.

Cała reszta



1. Zadając pytania do administratorów poszerzacie FAQ. Więc nie bójcie się pytać o coś administracji.
2. Jeśli masz jakiś problem, najpierw zapytaj się innego, zaawansowanego użytkownika jak go rozwiązać. Użytkownik czasami wie więcej niż administrator!
3. Żeby zostać administratorem/moderatorem musisz napisać do założycielki forum (Haien)
4. Grupy użytkowników (od najważniejszych do tych mniej ważniejszych) i ich opisy:
~ Administrator - osoba dowodząca forum
~ Moderator - osoba moderująca/edytująca posty i poprawiająca błędy, pilnująca porządku na forum
~ Użytkownik - osoba, która zwyczajnie pisze na forum
~ Odeszły - osoba, która nie wchodzi w ogóle na forum/wchodzi bardzo rzadko na forum (ale się nie udziela).
5. Żeby mieć własną unikalną rangę trzeba spełniać odpowiednie warunki.

//Cokolwiek może zostać dodane/odjęte bez ostrzeżenia, a regulamin może ulec zmianie w każdej chwili. ~ Hai//


Mój awatar to przerobiony screen z Króla Lwa, przedstawia on Haien, czyli Shenzipodobną (podobną do Shenzi).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.minipigs.pun.pl www.clansot.pun.pl www.photoshoptutorials.pun.pl www.serjtankian.pun.pl www.hb.pun.pl